jonnasochwiljisens

Direktlänk till inlägg 29 maj 2011

Novell?

Av Wilja Johanna - 29 maj 2011 20:20

Hej! :)

Johanna har vunnit, men det har hon redan sagt i bloggen *host host*. . .

Men nu kommer jag igen med bloggandet! ;D Jag tänkte att jag, alltså bara jag WILJISEN, ska göra en novell i flera delar...! Som jag redan har sagt så älskar jag Justin Bieber, så jag tänkte göra en novell om honom! :) Eller alltså... Inte som en dokumentär direkt men... ni får allt se senare! Nej jag kommer ABSOOOLLLUUUUUUUUUUT INTE göra så att jag och Justin är tsm... heheh...

Så i nästa inlägg jag skriver kommer jag börja med novellen vars namn är Never Say Never. Så hoppfallera, nu ska jag blogga JA!


// Wilja som tycker Johanna är en awesome chey :D ^^)
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilja Johanna - 12 juni 2011 14:38

Hejj! Vad gör ni då ? I går så skjutsade ja Jennifer på pakethållare och då körde vi in i en stolpe typ så vi flög över styret och nu svider de som tusan.... :( Men iaf i dag ska Wilja och hennes mamma hämta mejj och sen ska vi hem till Wilja! Me...

Av Wilja Johanna - 10 juni 2011 14:13

Gissa vad?! :D   Jag ska få en kattunge av Underbaraste Johanna! :D Mamma har till och med sagt ja! :D Men en liten tråkig grejj är att jag måste ge bort min dvärghamster då... Vem vet, kanske Johanna kan få den? ;) Haha, jag får en katt och ho...

Av Wilja Johanna - 10 juni 2011 14:07

Dagens låt blir...   Blow - Ke$ha :D   Jag valde den för att den är riktig awesome!   //  ♫ Wiljisen ♫    ...

Av Wilja Johanna - 10 juni 2011 08:02

Skolavslutning i dag då! har absolut inte tid och blogga men ett super kort inlägg! Ska vara med Wilja på söndag till TISDAG!!!! :D De ska bli kul men bloggar kanske i kväll och då får ni se hur ja såg ut! ;) sees!     Hejdå! //Johanna!&l...

Av Wilja Johanna - 9 juni 2011 20:39

Hmm... Min första riktiga kärlek var med en kille som heter Nataniel som gick på mitt dagis! :D Han va ett år äldre än mig (5 XDD). V i upptäckte vpr kärlek eller vad man nu ska säga när han skulle åka till mig så höll vi hand i bilen ^^)  Jag km...

Fina Presentationen!

Hej! Vi heter Johanna och Wilja och är tio år! Vi har skapat en blogg som handlar om allt mellan liv och död! :)

// Wilja och Johanna

Jag är hungrig, fyll mig med frågor...!

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Skriv gärna något i våran gästbok!


Skapa flashcards