jonnasochwiljisens

Direktlänk till inlägg 9 juni 2011

Hejsan Hoppsan! ;)

Av Wilja Johanna - 9 juni 2011 19:15

Hejj! Vad gör alla? Jag sitter och kollar på nåt TV-program som är trååkigt  

Men iaf! I morn så är de skolavslutning och de kommer bli fett kuul med sommarlov!

Jag ska sommarjobba hos Marion och plocka ägg, de kanske låter konstigt men ajja.!.!.!.!

Men ja lääängtar!!!! Ska bada me Ankan i forsmarks-dammen i morn HOPPAS VII!!!

Men pappa är typ suur nu  dedär är han typ xd

TV-programmet ja kollar på är jätte sorgligt  

Det är typ en tjej som har nån slags cancer  

Men men...... :(

Måste typ sluta nu för ja ska typ käka glass!!!!  

HAHaHAHAHAHAHAHahAHAHAHHAAHHA älskar den smileysen!!! XD<3

Tack för alla som läser den här bloggen förrästen!

Det är jätte kul om ni berättar för era vänner om den oxå!!!! :D

Ni får GÄRNA kommentera och ställa frågor!!! :)

Men nu måste ja sluta! sees!



Hejdå! //Johanna!<3  <---- Fin! ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilja Johanna - 12 juni 2011 14:38

Hejj! Vad gör ni då ? I går så skjutsade ja Jennifer på pakethållare och då körde vi in i en stolpe typ så vi flög över styret och nu svider de som tusan.... :( Men iaf i dag ska Wilja och hennes mamma hämta mejj och sen ska vi hem till Wilja! Me...

Av Wilja Johanna - 10 juni 2011 14:13

Gissa vad?! :D   Jag ska få en kattunge av Underbaraste Johanna! :D Mamma har till och med sagt ja! :D Men en liten tråkig grejj är att jag måste ge bort min dvärghamster då... Vem vet, kanske Johanna kan få den? ;) Haha, jag får en katt och ho...

Av Wilja Johanna - 10 juni 2011 14:07

Dagens låt blir...   Blow - Ke$ha :D   Jag valde den för att den är riktig awesome!   //  ♫ Wiljisen ♫    ...

Av Wilja Johanna - 10 juni 2011 08:02

Skolavslutning i dag då! har absolut inte tid och blogga men ett super kort inlägg! Ska vara med Wilja på söndag till TISDAG!!!! :D De ska bli kul men bloggar kanske i kväll och då får ni se hur ja såg ut! ;) sees!     Hejdå! //Johanna!&l...

Av Wilja Johanna - 9 juni 2011 20:39

Hmm... Min första riktiga kärlek var med en kille som heter Nataniel som gick på mitt dagis! :D Han va ett år äldre än mig (5 XDD). V i upptäckte vpr kärlek eller vad man nu ska säga när han skulle åka till mig så höll vi hand i bilen ^^)  Jag km...

Fina Presentationen!

Hej! Vi heter Johanna och Wilja och är tio år! Vi har skapat en blogg som handlar om allt mellan liv och död! :)

// Wilja och Johanna

Jag är hungrig, fyll mig med frågor...!

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Skriv gärna något i våran gästbok!


Skapa flashcards