jonnasochwiljisens

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Wilja Johanna - 19 maj 2011 11:15

Wilja här igen!

Johanna kommer börja att blogga idag, men just nu vet hon inte vad bloggen heter... Den fick lite fel namn, MEN AJA!

Sitter på mammas jobb och bloggar (som ni märker).

Designen är inte så bra, det vet jag.

Men jag ska fixa den idag. Just nu är det bara jag och Jonna (Johanna) som vet om bloggen. Men tror jag ska lägga upp den i rampljuset och länka på Facebook.

Vissa av läsarna kanske är lite nyfikna på våra Facebooks?

Jag heter Wilja Bieber Love Weber och Johanna heter Johanna Lindén.

För att bevisa att ni är bloggläsare så skriver ni ett meddelande till båda oss med rubriken "Jag är en bloggläsare" och texten kan vara "Hej, Johanna/Wilja jag är en  av era bloggläsare och uppskattar att ni accepterar mig som vän".

Ifall vi inte har svarat är det antagligen för att vi är upptagna med bloggen mm.


// Wiljisen

Tidigare månad - Senare månad

Fina Presentationen!

Hej! Vi heter Johanna och Wilja och är tio år! Vi har skapat en blogg som handlar om allt mellan liv och död! :)

// Wilja och Johanna

Jag är hungrig, fyll mig med frågor...!

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Skriv gärna något i våran gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards