jonnasochwiljisens

Alla inlägg under maj 2011

Av Wilja Johanna - 31 maj 2011 17:56

Tja! vet ni vad? jag är den som bloggar mest tror jag :P

lägger upp bilder,den ända som lägger upp bilder :P

men sees! :P<3



Hejdå! //Johanna!


Av Wilja Johanna - 31 maj 2011 17:42

Tja! Nu sitter jag och har tråkigt! i morn är det kulturdag och vi ska dansa 2 danser =O de ska bli lääskigt-kul! :) :(

Har kollat på lite på kläder och här kommre nåra bilder om dom blir bra :)

        jaa man ser inte så bra men de första linnet är ett linne som de står "new york" och den är snygg.

dom andra linne´na är 2 snyygga linnen, ett svart och det är blommor på den andra.

den tredje är en munktröja! svart som ni ser.

dom sista är ett par shorts! ;)

de va lite kläder ja ska beställa! :) snälla bbeställ inte lika som jag! menom in redan har dom kläderna gör de inge..xd .:P

men ska sluta blogga nu! sees!




//Johanna! :)

Av Wilja Johanna - 30 maj 2011 21:26

Tja! Håller ju på med nån grej typ dag 1,dag 2,dag 3...o.s.v...

och nu är ja på Dag 2 så nu ska ja skriva om....


Dag 2 - Min Första Kärlek!


Min första kärlek kommer ja inte i håg men de va väl nån liten söt kille,har gillat många men...jaoo! svårt och förklara för kommer inte i håg...de va 3 killar ja gillade först, säger inga namn, de va 3 killar och alla va snygga(tyckte jag..DÅ)...hehe :P jaa och typ nånting!!! vet inte va man ska skriva! :)

Men om ni vill veta mer om mej och mej kan ni kolla min egna blogg som ja bloggar på lite då och då! :) den heter.... www.johannasbloogg.blogg.se :)

jaaaoo! men ska sluta nu, sees!



Pöss o kram Johanna!<3

Av Wilja Johanna - 29 maj 2011 20:20

Hej! :)

Johanna har vunnit, men det har hon redan sagt i bloggen *host host*. . .

Men nu kommer jag igen med bloggandet! ;D Jag tänkte att jag, alltså bara jag WILJISEN, ska göra en novell i flera delar...! Som jag redan har sagt så älskar jag Justin Bieber, så jag tänkte göra en novell om honom! :) Eller alltså... Inte som en dokumentär direkt men... ni får allt se senare! Nej jag kommer ABSOOOLLLUUUUUUUUUUT INTE göra så att jag och Justin är tsm... heheh...

Så i nästa inlägg jag skriver kommer jag börja med novellen vars namn är Never Say Never. Så hoppfallera, nu ska jag blogga JA!


// Wilja som tycker Johanna är en awesome chey :D ^^)
 

Av Wilja Johanna - 28 maj 2011 13:50

Hejj igen! här kommer de lite om mejj ;)


Namn: Johanna Lindén
Ålder: 11 i oktober
Bor: Norrby
Familj: Mamma, pappa & systrar!
Husdjur: 4 kaniner,Fibbla,Tuva,Fnattsy & Lilja! 3 katter Clazze,Sessan & Putte :)
Födelsedag: 12 oktober
Aktiviteter/Sport: Piano,Fiol,Dans och Fotboll
Position: Målvakt/utespelare
Nummer: 1/10
Favoritdjur: Marsvin,kanin och katt! :)
Favoritmat: Spaghetti och köttfärs!
Favoritfilm: Twilight Eclipse!!!<3
FavoritTVprogram: Shake it up (disney channel) är ganska bra :)
Favoritlåt: Förlåt att jag aldrig sagt förlåt-daniel adams-ray! :)
Favoritår: 2010 men ´2011 kanske blir bättre ;) :)
Gillar: Att fota,lyssna på musik,va me kompisar,familj och djur
Ogillar: småkryp :s
Hårfärg: blont
Ögonfärg: Blå/Grön
Längd: 142/143 cm
Skola: Hammarskolan
Klass: 4B snart 5B :)
Inriktning: ? :P
Länder jag varit i: Sverige, Åland öland :P
Favoritårstid: Sommaren ofc!!<3

ja nu fick ni veta lite om mejj :)


sees!



//Johanna<33

Av Wilja Johanna - 28 maj 2011 13:46

Hejj! Vann tävlingen ;) men jaa wilja bloggar typ aldrig :P

haha men ja har nyss spelat match mot film, det blev 1-1.

Jag stog målvakt första halvlek och släppte in 1 mål :(

men iaf, har en liten grej ja ska börja med :)


Dag 1 - Om mig
Dag 2 - Min första kärlek
Dag 3 - En cool person
Dag 4 - Min önskelista
Dag 5 - Vad är kärlek?
Dag 6 - Dethär har jag ätit idag
Dag 7 - Min bästavän
Dag 8 - Ett pinsamt ögonblick
Dag 9 - Min musiksmak
Dag 10 - Dethär hade jag på mig idag
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - Min högsta önskan
Dag 13 - Mitt hem
Dag 14 - Ett ögonblick
Dag 15 - Mina framtidsdrömmar
Dag 16 - 10 saker du troligen inte visste om mig
Dag 17 - Ett favoritminne
Dag 18 - Min favoritplats
Dag 19 - Jag som liten
Dag 20 - Min dag
Dag 21 - Dethär vill jag bli när jag blir stor
Dag 22 - Dethär upprör mig
Dag 23 - Dethär får mig att må bra
Dag 24 - Dethär får mig att gråta
Dag 25 - En första
Dag 26 - Mina rädslor
Dag 27 - Detta skulle jag göra om jag vann 1 miljon kronor
Dag 28 - Dethär saknar jag
Dag 29 - Min favoritsemester
Dag 30 - Om dethär vore min sista dag


det är de ja ska hålla på me om ja inte har nåt o blogga om :)

börjar i nästa inlägg ;) sees!



//Johanna!<3

Av Wilja Johanna - 24 maj 2011 20:06

Ska käka kvällsfika nu! sees!




//JOhanna

Av Wilja Johanna - 24 maj 2011 20:05

Hejj! JAG SKA VINNA TÄVLINGEN WILJAA!!! ;)




//Johanna

Fina Presentationen!

Hej! Vi heter Johanna och Wilja och är tio år! Vi har skapat en blogg som handlar om allt mellan liv och död! :)

// Wilja och Johanna

Jag är hungrig, fyll mig med frågor...!

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Skriv gärna något i våran gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards