jonnasochwiljisens

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Wilja Johanna - 4 juni 2011 20:50

Hmm... jaa, vad ska man säga? Jag är en tjej på tio år som diggar att vara med kompisar (spc Johanna) och vara med mina djur!

Jag älskar Justin Bieber, men det vet ni redan :D

Och... Jag har två katter som heter Max och Tippsi, en råtta som heter Godis och en dvärghamster som heter Pixie (Hennes man dog förrförra veckan R.I.P Pelle :( )


Det är det jag kan komma på just nu!

Stick around, för i morgon blir det... Min första kärlek!


// Wiljisen

Av Wilja Johanna - 4 juni 2011 20:50

Hmm... jaa, vad ska man säga? Jag är en tjej på tio år som diggar att vara med kompisar (spc Johanna) och vara med mina djur!

Jag älskar Justin Bieber, men det vet ni redan :D

Och... Jag har två katter som heter Max och Tippsi, en råtta som heter Godis och en dvärghamster som heter Pixie (Hennes man dog förrförra veckan R.I.P Pelle :( )


Det är det jag kan komma på just nu!

Stick around, för i morgon blir det... Min första kärlek!


// Wiljisen

Av Wilja Johanna - 4 juni 2011 20:49

Hejjsan! :D Jag har tänkt att börja med det där Johanna gör asså det här;


Dag 1 - Om mig
Dag 2 - Min första kärlek
Dag 3 - En cool person
Dag 4 - Min önskelista
Dag 5 - Vad är kärlek?
Dag 6 - Dethär har jag ätit idag
Dag 7 - Min bästavän
Dag 8 - Ett pinsamt ögonblick
Dag 9 - Min musiksmak
Dag 10 - Dethär hade jag på mig idag
Dag 11 - Mina syskon
Dag 12 - Min högsta önskan
Dag 13 - Mitt hem
Dag 14 - Ett ögonblick
Dag 15 - Mina framtidsdrömmar
Dag 16 - 10 saker du troligen inte visste om mig
Dag 17 - Ett favoritminne
Dag 18 - Min favoritplats
Dag 19 - Jag som liten
Dag 20 - Min dag
Dag 21 - Dethär vill jag bli när jag blir stor
Dag 22 - Dethär upprör mig
Dag 23 - Dethär får mig att må bra
Dag 24 - Dethär får mig att gråta
Dag 25 - En första
Dag 26 - Mina rädslor
Dag 27 - Detta skulle jag göra om jag vann 1 miljon kronor
Dag 28 - Dethär saknar jag
Dag 29 - Min favoritsemester
Dag 30 - Om dethär vore min sista dag


De :D Så jag börjar med första i mitt nästa inlägg! :D

Tidigare månad - Senare månad

Fina Presentationen!

Hej! Vi heter Johanna och Wilja och är tio år! Vi har skapat en blogg som handlar om allt mellan liv och död! :)

// Wilja och Johanna

Jag är hungrig, fyll mig med frågor...!

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Besöksstatistik

Skriv gärna något i våran gästbok!


Ovido - Quiz & Flashcards